Wprowadzenie produktów na rynek

Wprowadzenie nowego produktu na rynek nierozerwalnie łączy się z ryzykiem biznesowym.

Polska Grupa Farmaceutyczna, posiadająca pełną wiedzę o wszystkich grupach produktowych, może opracować analizy biznesowe pomocne przy kreowaniu i wprowadzeniu na rynek nowych produktów aptecznych. Jako jedyna hurtownia farmaceutyczna w Polsce PGF oferuje aptekom pełen asortyment produktów – czyli ponad 25.000 SKU. 

 

 

 

 

 

 

 





 

Producenci współpracujący z PGF korzystają z szeregu narzędzi marketingowych i sprzedażowych, dzięki którym nowy produkt dociera do pacjentów. PGF oferuje wsparcie promocyjno–reklamowe nowych produktów za pośrednictwem różnorodnych kanałów komunikacji z farmaceutami i pacjentami.

Wspólnie z PGF producent, poprzez działania pozwalające osiągnąć wysoką dystrybucję numeryczną i korzystną ekspozycję produktów w aptece, może wzmocnić premierę nowego produktu. Działania marketingowo-handlowe wchodzące w zakres programu Zdrowy Wybór realizowane są we współpracy z aptekarzami doceniającymi wagę aktywnej sprzedaży.    

Skontaktuj się z Działem Współpracy z Dostawcami:

+48 42 200 79 64

e-mail: zakupy@pgf.com.pl