Sprawne reklamacje na pharmbook.pl

Nowoczesny system obsługi reklamacji i zwrotów towarów zakupionych w Polskiej Grupie Farmaceutycznej jest unikatowym rozwiązaniem informatycznym. Włączony do funkcjonalności portalu pharmbook.pl jest dostępny dla aptek bez ograniczeń miejsca i czasu. Wystarczy zalogować się do pharmbook.plZłożenie reklamacji zajmuje teraz jedynie chwilę. Dzięki pełnej informatyzacji procesu realizacja większości reklamacji i zwrotów zostanie skrócona do zaledwie 24 godzin.

 

Nowoczesne narzędzia informatyczne pozwalają coraz bardziej skrócić niezbędne czynności związane z administrowaniem zaopatrzeniem aptecznym. Polska Grupa Farmaceutyczna od wielu lat rozwija portal pharmbook.pl, który oferuje szereg funkcjonalności pozwalających sprawnie zarządzać zakupami i administrowaniem w aptece.

 

Automatyczny proces rozpatrywania reklamacji i zwrotów

Wprowadzony w ubiegłym roku system procedowania reklamacji i zwrotów towarów poprzez funkcjonalność na portalu pharmbook.pl zdobył uznanie aptekarzy. Mechanizm obsługi tego procesu działając automatycznie pozwala na przyśpieszenie i ułatwienie procedury.

Wygodna wyszukiwarka ułatwia odnalezienie przedmiotu reklamacji. Pełna dokumentacja procesu jest archiwizowana w elektronicznej wersji w specjalnej zakładce portalu i dostępna on-line bez ograniczeń czasowych.

System podpowiada, jakie dane należy uwzględnić w protokole reklamacji, likwidując tym samym możliwość błędnego wypełnienia.

Z uwagi na wygodę i bezpieczeństwo, jakie gwarantuje  portal pharmbook.pl, od 1 maja br. PGF  przyjmuje reklamacje wyłącznie tą drogą elektroniczną.

 

Trochę szczegółów

W zakładce Reklamacje wyświetlają się faktury wystawione przez PGF. Możliwe jest także złożenie reklamacji towarów zakupionych w ramach dystrybucji bezpośredniej Astra Zeneca oraz wgląd do faktur GlaxoSmithKline.

System pozwala odnaleźć w wyszukiwarce reklamowany towar poprzez nazwę preparatu, numer serii, datę ważności, kod kreskowy, numer faktury. Reklamację lub zwrot można utworzyć zarówno w odniesieniu do całej faktury, jak i dowolnie wybranych z faktury pozycji.

System podpowiada, jakie informacje należy uwzględnić (wpisać) przy tworzeniu dokumentu reklamacji lub zwrotu. W przypadku produktów termolabilnych, psychotropowych i innych wymagających specjalnych procedur farmaceuta otrzymuje z portalu dodatkowe niezbędne informacje.

 

Wszelkich informacji udzielają Doradcy Klienta PGF oraz infolinia portalu pharmbook.pl – tel. 801 120 743.

 

Lista aktualności