Optymalizacja sprzedaży

Polska Grupa Farmaceutyczna aktywnie wspiera sprzedaż leków i produktów medycznych do aptek. Producenci i dystrybutorzy mają do dyspozycji kompleksowy zestaw narzędzi, dzięki którym mogą zwiększyć zasięg dystrybucji oraz efektywność sprzedaży.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Call Center

Doświadczony zespół telemarketerów PGF realizuje na zlecenie producentów farmaceutyków specjalistyczne usługi:

  • telesprzedaż 
  • akcje promocyjne wybranych produktów,
  • akcje informacyjno-marketingowe (np. przekazanie aptekom komunikatów o wprowadzeniu nowości na rynek, wycofaniu produktu z obrotu, wprowadzeniu zamiennika, itp.),
  • badania rynku (np. w związku z planowanym wprowadzeniem nowego produktu),
  • badanie opinii i zadowolenia odbiorców,
  • rekrutację na sympozja naukowe. 

Ponadto firma oferuje:

  • udostępnienie infolinii – numeru kontaktowego, pod którym klienci otrzymają wszelkie informacje dotyczące oferowanych towarów i usług,
  • akcje mailingowe, kampanie sms-owe oraz rozsyłanie materiałów reklamowych.

Działania Call Center są odpowiednio dostosowywane do potrzeb: mogą mieć zasięg zarówno ogólnopolski, jak i regionalny, mogą skupiać się również na aptekach o wybranym profilu lub określonej lokalizacji.

Więcej informacji - www.twojambasador.pl

Doradcy klienta
Doradcy klienta PGF codziennie odwiedzają setki aptek we wszystkich regionach kraju. Dzięki temu mogą, bezpośrednio u kontrahentów, aktywnie promować sprzedaż i monitorować merchandising produktów.

PGF realizuje program dla aptek Zdrowy Wybór. Farmaceuci uczestniczący w programie korzystają z innowacyjnego pakietu narzędzi marketingowo-handlowych, dzięki czemu we współpracy z PGF realizują szereg działań promocyjnych i merchandisingowych. Dla producentów Zdrowy Wybór oznacza możliwość lepszej ekspozycji i aktywnej sprzedaży wybranych produktów w tysiącach aptek.

Więcej informacji 

E-commerce 
Usługi e-commerce wzmacniają przekaz informacji o produktach oraz promocjach handlowych dla aptek, to skuteczny i bezpośredni kanał komunikacji.

Klienci PGF korzystają z serwisu Pharmbook.pl, który umożliwia składanie zamówień drogą elektroniczną. Częścią portalu są również eFarmtargi – największe elektroniczne targi farmaceutyczne z ofertą atrakcyjnych rabatów handlowych czy też Oferta Dnia – zawierająca codzienne promocje dla klientów PGF. 

Obok narzędzi marketingu aptecznego oferowanych przez PGF w ramach programu Zdrowy Wybór, farmaceuci otrzymują materiały informacyjno-promocyjne dla pacjentów. Dla producenta to znakomity sposób wyróżnienia produktu spośród szeregu odpowiedników.

Więcej informacji

Konferencje i targi farmaceutyczne

PGF organizuje targi farmaceutyczne podczas ogólnopolskich i regionalnych konferencji dla aptekarzy, w tym corocznego Kongresu Farmaceutyczno-Ekonomicznego PGF. To doskonała okazja dla producentów, by zaprezentować swoją ofertę i bezpośrednio poznać opinie farmaceutów. W IV Kongresie Farmaceutyczno-Ekonomicznym (20-22 marca 2015) w Warszawie wzięło udział blisko 700 aptekarzy z całego kraju. Kongres połączony był z targami farmaceutycznymi.

Skontaktuj się z Działem Współpracy z Dostawcami:

+48 42 200 79 64

e-mail: zakupy@pgf.com.pl